Tolleranza di culore: Hè un cuncettu strettamente ligatu à a temperatura di culore. Stu cuncettu hè statu inizialmente prupostu da Kodak in l'industria, in i Britannichi hè a Deviazione Standard di Corrispondenza di Culore, chjamata SDCM. Hè a differenza trà u valore calculatu da l'urdinatore è u valore standard di a fonte luminosa di destinazione. Vale à dì, a tolleranza di culore hà un riferimentu specificu à a fonte luminosa di destinazione.
L'equipaggiu fotocromaticu analizeghja a gamma di temperatura di culore di a fonte luminosa misurata, è dopu determina u valore standard di a temperatura di culore spettrale. Quandu a temperatura di culore hè a listessa, determina u valore di a so coordinata di culore xy è a differenza trà ella è a fonte luminosa standard. Più grande hè a tolleranza di culore, più grande hè a differenza di culore. L'unità di sta tolleranza di culore hè SDCM. A tolleranza cromatica determina a differenza in u culore di a luce di un lottu di lampade. Una gamma di tolleranza di culore hè generalmente mostrata nantu à u graficu cum'è una ellisse piuttostu chè un cerchju. L'equipaggiu prufessiunale generale hà sfere integratrici per misurà dati specifici, è alcune fabbriche di imballaggi LED è fabbriche di illuminazione anu equipaggiu prufessiunale cunnessu.
Avemu a nostra propria macchina di prova in u centru di vendita è in fabbrica, ogni campione è a prima pezza di pruduzzione (cumprese COB LED STRIP, NEON FLEX, SMD LED STRIP È RGB LED STRIP) seranu testati, è a pruduzzione di massa serà fatta solu dopu avè passatu a prova. Incapsulemu ancu e perle di lampada noi stessi, chì ponu esse ben cuntrullate u bin di a luce di striscia LED.
A causa di a natura variabile di u culore pruduttu da i LED di luce bianca, una metrica pratica per sprime l'estensione di a differenza di culore in un batch di LED hè u numeru di passi di ellissi SDCM (MacAdam) in i quali i LED cascanu. Sè i LED cascanu tutti in 1 SDCM (o una "ellisse MacAdam à 1 passu"), a maiò parte di a ghjente ùn riescerebbe micca à vede alcuna differenza di culore. Sè a variazione di culore hè tale chì a variazione di cromaticità si estende à una zona chì hè duie volte più grande (2 SDCM o una ellisse MacAdam à 2 passi), cuminciarete à vede qualchì differenza di culore. Una ellisse MacAdam à 2 passi hè megliu cà una zona à 3 passi, è cusì via.
Tuttavia, ci sò parechji fattori chì influenzanu a tolleranza di culore, cum'è e ragioni di u chip LED, a ragione di u rapportu di polvere di fosforu, a ragione di u cambiamentu di a corrente di guida, è a struttura di a lampada influenzeranu ancu a temperatura di culore. A ragione di a diminuzione di a luminosità è di l'invecchiamentu acceleratu di a fonte luminosa, a deriva di a temperatura di culore di u LED si verificarà ancu durante u prucessu di illuminazione, dunque alcune lampade consideranu avà a temperatura di culore è misuranu a temperatura di culore in u statu di illuminazione in tempu reale. I standard di tolleranza di culore includenu i standard nordamericani, i standard IEC, i standard europei è cusì. U nostru requisitu generale per a tolleranza di culore di i LED hè 5SDCM. In questu intervallu, i nostri ochji distinguenu basicamente l'aberrazione cromatica.
Data di publicazione: 31 d'aostu 2022
Cinese
