Un driver dimmerabile hè un dispositivu utilizatu per alterà a luminosità o l'intensità di l'apparecchi d'illuminazione à diodi emettitori di luce (LED). Ajusta a putenza elettrica furnita à i LED, permettendu à i clienti di persunalizà a luminosità di a luce à u so piacimentu. I driver dimmerabili sò spessu utilizati per generà diverse intensità d'illuminazione è atmosfere in case, uffici è altri ambienti interni è esterni.illuminazione esternaapplicazioni.
I driver LED dimmerabili utilizanu cumunemente a Modulazione di Larghezza di Impulsu (PWM) o a Dimming Analogicu. Eccu un rapidu riassuntu di cumu funziona ogni metudu:
PWM: In questa tecnica, u driver LED cambia rapidamente a corrente di u LED à una frequenza assai alta. Un microprocessore o un circuitu digitale cuntrolla a commutazione. Per ottene u livellu di luminosità adattatu, u ciclu di travagliu, chì riflette a proporzione di u tempu chì u LED hè acceso versus spento, hè cambiatu. Un ciclu di travagliu più altu produce più luce, mentre chì un ciclu di travagliu più bassu diminuisce a luminosità. A frequenza di commutazione hè cusì rapida chì l'ochju umanu percepisce una emissione di luce cuntinua malgradu chì u LED si accenda è si spegne constantemente.
Questu approcciu, chì hè spessu impiegatu in i sistemi di dimming digitale, furnisce un cuntrollu esattu di a pruduzzione luminosa.
Dimming Analogicu: Per alterà a luminosità, a quantità di corrente chì scorre attraversu i LED hè aghjustata. Questu hè realizatu aghjustendu a tensione applicata à u driver o regulendu a corrente cù un potenziometru. U dimming analogicu produce un effettu di dimming lisciu, ma hà una gamma di dimming più bassa chè PWM. Hè frequente in i sistemi di dimming più vechji è in e retrofit induve a compatibilità di u dimming hè un prublema.
Tramindui l'approcci ponu esse cuntrullati da una varietà di protokolli di dimming, cumpresi 0-10V, DALI, DMX, è opzioni wireless cum'è Zigbee o Wi-Fi. Quessi protokolli s'interfaccianu cù u driver per mandà un signale di cuntrollu chì aghjusta l'intensità di dimming in risposta à l'input di l'utente.
Hè cruciale di ricurdà chì i driver LED dimmerabili devenu esse cumpatibili cù u sistema di dimming in usu, è a cumpatibilità di u driver è dimmer deve esse verificata per un funziunamentu currettu.
Cuntatta ciè pudemu sparte più infurmazioni nantu à e luci di striscia LED.
Data di publicazione: 9 d'aostu 2023
Cinese
