• head_bn_item

Cumu si pò riparà u sfarfallamentu di i LED?

Siccomu avemu bisognu di sapè quali parti di u sistema di illuminazione devenu esse migliurate o rimpiazzate, avemu messu in risaltu quantu hè cruciale identificà a fonte di u sfarfalliu (hè alimentazione CA o PWM?).

Sè uSTRISCIA LEDhè a causa di u sfarfalliu, duverete scambiallu per unu novu chì hè fattu per liscià a putenza AC è trasfurmalla in una corrente DC veramente stabile, chì hè poi aduprata per alimentà i LED. Cercate "senza sfarfalliu"Certificazioni è misurazioni di sfarfalliu quandu si sceglie una striscia LED in particulare:

A diffarenza prupurziunale trà i livelli di luminosità massima è minima (ampiezza) in un ciclu di sfarfallamentu hè espressa cum'è un puntu percentuale chjamatu "percentuale di sfarfallamentu". Tipicamente, una lampadina incandescente sfarfalla trà u 10% è u 20%. (perchè u so filamentu mantene una parte di u so calore durante e "valli" in un signale AC).

L'indice di sfarfallamentu hè una metrica chì quantifica a quantità è a durata di u tempu chì un LED genera più luce di u solitu durante un ciclu di sfarfallamentu. L'indice di sfarfallamentu di una lampadina incandescente hè 0,04.

A velocità à a quale un ciclu di sfarfallamentu si ripete per seconda hè cunnisciuta cum'è frequenza di sfarfallamentu è hè espressa in hertz (Hz). A causa di a frequenza di u signale AC entrante, a maiò parte di e luci LED funzioneranu à 100-120 Hz. Livelli simili di sfarfallamentu è d'indice di sfarfallamentu averebbenu menu impattu nantu à e lampadine cù frequenze più alte per via di i so periodi di commutazione più rapidi.

À 100–120 Hz, a maiò parte di e lampadine LED sfarfallanu. IEEE 1789 ricumanda un sfarfallamentu sicuru di 8% ("risicu bassu") à sta frequenza, è un 3% per eradicà cumpletamente l'effetti di u sfarfallamentu.

Duverete ancu rimpiazzà l'unità dimmer PWM se u dimmer o u controller PWM hè a causa di u sfarfalliu. A bona nutizia hè chì, postu chì hè improbabile chì e strisce LED o altri cumpunenti sianu a fonte di u sfarfalliu, solu u dimmer o u controller PWM duverà esse rimpiazzatu.

Quandu cercate una suluzione PWM senza sfarfallamentu, assicuratevi chì ci sia una valutazione di frequenza esplicita perchè hè l'unica metrica di sfarfallamentu PWM utile (perchè di solitu hè sempre un signale cù 100% di sfarfallamentu). Suggeremu una frequenza PWM di 25 kHz (25.000 Hz) o superiore per una suluzione PWM chì hè veramente senza sfarfallamentu.

In fatti, e norme cum'è IEEE 1789 mostranu chì e fonti luminose PWM cù una frequenza di 3000 Hz anu una frequenza abbastanza alta per riduce cumpletamente l'impatti di u sfarfalliu. Tuttavia, un benefiziu di elevà a frequenza sopra à 20 kHz hè chì elimina u putenziale per i dispositivi di alimentazione di creà soni ronzii o lagnanze evidenti. A ragione di questu hè chì a frequenza massima audibile per a maiò parte di e persone hè 20.000 Hz, dunque specificendu qualcosa à 25.000 Hz, per esempiu, pudete evità a pussibilità di fastidiosi soni ronzii o lagnanze, chì ponu esse problematichi se site particularmente sensibile o se a vostra applicazione hè assai sensibile à u sonu.


Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2022

Lasciate u vostru missaghju: